looking for something?

Wednesday, September 30, 2009

$$!%^#&&^!!!!!

huh! da lame ase nyew x update blog neh.. haha nk citer pe ea.. hah! neh de ase xpuas ati neh.. aku bengang betol arr ngan pempuan kt opis atas tuh.. name jew pusat kaunseling..tp staff cam hampeh(x sume rr).. dier ingat dier santek sgt.. mentang2 rr aku neh student practicl dier ingat dier bgus sgt.. senyum pown xnk.. haha mesti kowg xpaham pe aku story neh kan.. jap2 aku terangkan... arinie 30sept aku ngan sese kene nek opis atas tu nk ukur signboard sykt dr atas lar... then aku ketok rr pintu opis atas tuh.. then pempuan yg prasan santek tu bkak larr pintu.. sese ckp rr ngan pmpuan tuh nk ukur signboard sykt sbb pengurus nk renew mende tuh.. pempuan tuh wat2 x paham.. cam *$!%&^&%$ aku ase.. then ktowg pown ukur rr dr bilik kaunseling tuh.. br ukur tinggi signboard tuh sese ckp ukur dr bilik pengurus rr.. sbb sese nyampah plak tgk pmpuan tuh.. then ktowg pown nk turun opis balik rr.. before turun tuh ktowg say thanks rr.. huh! bkn kate nk balas balik.. senyum pown x... cam !^%^(^$$%! jew!!!!! xpe2 tggu rr dier masok opis aku lak... tau rr pe aku nk wat!! hahaha... eh2 kowg neh bkn ngumpat au.. keh3..

No comments:

Post a Comment