looking for something?

Sunday, August 22, 2010

hatiku berbunge kembali


ha td baru citer2 pasal gdoh2 an
aleh2
entry kali nie pasal hati ku berbunge kembali
berbunge cerie lagi ko!
ha3!
.............................................................

td kan c jejake ajak aku kuar
tp aku x nak kan
tp last2 aku kuar jgk
ha3!
( jual mahal kunun )

muler2 kuar ader lar babak samarenda sekejap
loteh gak nax lyn sumer nie
tp after tu sumer nyer
become
gud2!

hatiku bertambah ceria n gembira
dari saat ke saat
rase rindu n chenta tu pon muler
bercambah2!
ahaks!

td g beli baju dier tok teman aku g dinner nti
( open fasting )
kalau jadi larh
he3!
pastu jalan2 sambel mam2!
kenyang sungguh
macam xpose jer esok rase kan
betapa cerie nyer saye!
hua3!

pastu b4 balik g mydin 24 hour jap!
( kegemaran kamie juge)
salah satu brang wajib beli ialah soya ruminah!
b4 g mydin plak g bazar taman cempake!
sunggoh ramai umat manusie
di sana
almaklumlah nax ghayer
tp kiterwank tidak membawa aper2
hasel pon dari saner
hanyer cuci2 mate!
..................................................

mase dlm kiter c jejake ckp

~ eikoi tngalkan bband kat awk ea
~ haah! naper ( dlm keadaan yg pelek)
~ owh boley lar kiter bowak2
~bowak2! pelek jer,x pnh2 plak awak ckp mcm nie
~hurm ( aku diam smbel memikir sesuatu )

Ok2
lyn kan jer
ha3!
after balek mah
aku pown mam ramen
( ramen kari + cili api )
pastu on9
tber2 aku nmpak kat page aku!
tgk dier dah muler noty2!

he3!
biler angen gatal dier sampai
muler lar
yer lar ngah berbunge2!
biler fight2!
ha mek ko
rase mau lempang2 jer c jejake tu
lagi2 lately nie bahase diar agak *****
agak lar!
ha3!
toce2 coz wat sy rase berbunge ceria kembali :)
mwahhhhhhh!
( ops! pose )
ha3!
lalalalalalalalalalalalalalalalalala

p/s : hayatilar saat bahagie anda sebelum semuenyer tinggal kenangan :)

No comments:

Post a Comment