looking for something?

Monday, August 30, 2010

untuk c jejake

p/s : jgn teruskan pembacaan anda takowt anda meluat plak nti..sbb entry nie tok sese sy~huhu! :)

ok2! umie tgk jam skang dah pukol baper esok klas pg dgn mr.comeyl!~ kati en. hati
kejap2 nax update blog nieh..sbb tber2 rindu kat c jejake~ kater diriku

malam yang dingen2 nie..jd rndu ar kat c jejake yang sedang sibuk memerah otak untuk menyiapkan ulasan karya..~feneng2

td c jejake bwk aku sahor kat K5 station!~ dap n toce2 c jejake

untok carik mood tidow..muler lar aku terpk kan dier..~ syg dier sorng..nax dier jgk!xnax org len

tiber2 terlintas di kpale persoalan2 ini ~ hurm

naper c jejake snggop bwat aper sajer tok tgk aku bhagie ~ walaopun c jejake busy dan sanggop korban kan masenyer demie untuk always dgn me..

tp aku still xbley bg yang terbaek tok c jejake ~ sad

tp dier always bg yng terbaek~toce2

setiap mase biler dgn aku..dier bg full of lurve~ cber untuk elakkan gadoh2!

after gnp kamie 2 thon nie..c jejake dah bnyk berubah jd yang lbh bek untuk aku~ aku biler lg????

sowi b..yyg still same!

tp sy nak khawen dgn awk~ nax2!

tlg bimbing sy jd wanita yang gemilang..kedepan..positif..murah dgn senyuman...~pleash2!

tlg bimbing sy agar sentiase dkt dgn Nya ~ amen!plesh2 b!

x lme lg nax rayer..~rase rndu biler nax joh2 nie

sy x suker bchenta jrk jaohhhhh~ elakkan :(

nti pas grad c jejake mau pg serawak..lamer plak tu~ how to face it! :(..xmo2

" b naper sy jd pilihan hati awk?? " ~answer me tau

3 comments:

  1. wlpn bkn utk ku..
    ku nk bce gak..
    ngeeee~~~
    sy suke lihat anda b2 bahagie ;)
    gud2!!!
    (>_^)

    ReplyDelete
  2. me tOO...alala..so suwiitttt~ku doakan kamu bhgia k dila...dugaan itu perlu..sbb duggan la y mngeratkan sesuatu hubungan...

    ReplyDelete
  3. myra : x sangker ader jgk yg nax bce post gedik aku neh..aku pown salalo doakan kebahgian ko..hope ko dpt yang terbaik dlm hidop ko n selalu senyum :)

    mak : thanx mak..i agree! kdg2 dugaan bwat kiter jd matang kan :)

    ~ thanx fween :)

    ReplyDelete