looking for something?

Wednesday, September 01, 2010

hari-hari yang sukar ~ :(

Ya Allah bnyk nyer dugaan sebelum cuti rayer nie :(
x tertanggong dah rase
x bley nax face
raser berat sngt kpale nie
asg yang bnyak sngt!
Quiz dan test yg berterusan!
sngt berat mau stady
test ngan Quiz td pon
ntah mcm maner ntah
agak bad gak lar
esok der 2 Quiz ag
n klas non stop
pg n petang
subjek yg samer
hurmmmm
( ha! kan dah ngeloh jer dah )~ sowi
hurm asg yang kner submit b4 rayer ag
esok nax jmpe " papa "
sngt takot
after mndngar berita yang b sampaikan td
x tenang dah hati nie
huhu!
adushhhhhhhhhh~ setiap kali jmper dier..setiap kali lar aku takot :(
nax stady ag
nax ciapkan fp ag
ntahlar
x tau lar
nie hal kecek jer
tp aku yg terlalu presure kowt!
xtau lar
skit sngt kapale nie pk

* to all my fween n lovely team sowi if aku terover tau..klu aku salah tego ea..aku just terlau risau jer..sowi sngt2






E . M . P . T . Y

No comments:

Post a Comment