looking for something?

Monday, October 04, 2010

konflik

biler kiter berkonflik dgn diri sendiri..
fav question is :

  1. betol ker per aku wat nie..alahai
  2. hurm..over ker aku nie
  3. hurm..orang2 nie ngate2 aku ker
  4. dierwank nie xske aku ker
  5. aku nie dah terleserrrrrssss ker..!ops!
n bnyak ag lar

ntah lar..setiap orang pon akan berkonflik dengan diri sendri
nti muler lar
asyik bercakap dgn diri sendiri..


ader sorang hamba ALLAH ni ckap kat aku kan

" kita jgn pk kan pasal sesuatu tu terlalu hard..nti ibarat kite memikul sebuah guni yang amat berat..walau aper pun terjadi hidop mesti diteruskan..MESTI!


* Minggu nie rase nax mrah jer...biler nax P***** jer msti mcm nie...
shian b..hurm
b im so sory atas ape yang berlaku
terima kaseh kerana care n love yang sangt jujur untuk diri sy
lg2 nax kne face mcm2..bnder2 yng x tepk dek akl pon ader kdg2 2
nax kne face " show-show acting lg "
ponek ea lar hai..
hurm biler dgn family kiter patot ke kite rase kite nie " di anax tiri kan "
patoooootttt ker~ x kot
patot ker kiter terasa hati dengan dierwank!
ntah lar x jugak kowt
patot ker kiter berdendam~ YA ALLAH mntak dielakkan
patoot ker!patoot ker!patoot ker!
ntah lar
x pasti lar kan
bkn semue orng phm situasi kiter..
hanyer kiter yang phm aper yng sedang terjadi pd diri kiter

smalam bhagie..tp arini gadoh dan ditinggalkan...
yang tinggal hanye kenangan lame...
hurm tu pown bnder yang kter x jangke jgk kan

kdng2 lth dgn "drama" nie..
ber episod episod
biler ler nax hbes gak nyer kan!
ha3


layan kan jer lar kan
hurmmmmmm




until when lar plak kan..x per lar lyn kan jer lar..
kiter nie pon bkn nyer betol sngt nax kate2 orang kan..he3
kab..kan..kan...

No comments:

Post a Comment