looking for something?

Wednesday, October 13, 2010

what happen diela

tolong2 diluar hari mau hujan!
wah dah lamer rase nyer x update blog nie
entry b4 nie nax mara2 jer..almaklumlah p**d
hu3!
dats y berangen jer satu badan

busy nyer mggu nie..non stop!
td bwu pas present cek zaidi n mlm nie smbg tok prepare muet
walaupon tau peluang tok smbung blaja tu nipis!
he3!
td malam pas habes klas cek zaidi terus jer tukar baju n g mam ngan b kat tempat baru!
dap gak lar!
b lar kawan,b lar bf, b lar enemy!b lar happy n b lar sedeh!
semue nyer b
tp sy tetap sayang dier!

td ngah mam
~ yyg awak suke wat muke kan skang
~ alar ea~ :(
jawapan ku pd b : alar b x dapat nax sorok lar..myb streessss kot..he3!
bnyak memendam dalam hati kot
tu yang cpt jer nax hangen
ntah lar lately nie mcm2 berlaku tnpe diduge
n setiap hari lar hatiku berkata-kata pd diriku sendiri!
wah!
x henti2 bertanyer! huh~
bnyak sangat soalan hati nie tnyer pada diri ku
sampai x tau nax jwab per
biler bngon dari tidow jer
aku mengharapkan yang terbaek tok diri ku
tapi ntah lar lately nie
aku mcm amek mudah n aper yang aku bwat semue x berkualiti!
shedeh nyer!
mcm maner nax success nie!
b kater kiter kner confident!
tp aku x confident!
siyes aku mmg x tau per yang jad kat diri aku skang!
perangai per ntah lagi!
nax marah jer
tp marah tu terpakse simpn dlam hati
n biler xthan sngt
muler lar nanges!
iskh x malu kan

hurm cube tok diamkan diri dari berkate2
segala yang terjadi cube disimpan didalam hati
maser nyer tok berfikir ttng bnde2 lain kot!
ttg perasaan b,kaseh b,n everything about b
my feture
my perents
my love
my family
n everything about my life!
everything!
everything!

kdg2 cbe jgk tok jd insan yang baik
means dr semue aspeks
mcm DR.HALENA tu!

besh kan!
x lame lg nax habes dah
means aku n b pon akan berjauhan
cam ner ea
boleh ker x
hurm

takowt sangat nax menghadapi saat2 tu
b sayang x nax!

tp nax x nax kene jgk!

omg!
nak kijer aper pas nie!


peneng2!
terlalu tinggi harapan mama dan abah pd aku!
siapakah aku pada masa yang akan datang

2 bln jer lg aku nax melangkah ke next stage
22 years old!

owh sy mahu khawen pada usia 25 -28!
he3!

" YA ALLAH, AKU BERMOHON KEPADA MU PANJANGKANLAH JODOH KAMI "

HURM TIBE2 RINDU KAT BB SY!


b i mish u!
i need you!
i love youu!
i want hug youuu!
everything in u i want!!!!!
he3!


No comments:

Post a Comment