looking for something?

Monday, December 06, 2010

memories

..di hening pagi..

pic : by me & edit by sese
caption : vacation memories

****************************************************
hari -hari yang berlalu penuh onak dan duri!!~wah2!
ha3!
malam nie aku tidow awal
so tidow jd xlene!
n selalu terjage2!!
biler terjage kol sese
o mcg
pastu bercakap dalam fon dalam keadaan yg mamai
rase td mcm ngah borak ngan sese tp tbe2 dah tertidow
iskh!
ntahhhh larrr
he3!
hurm tibe2 pewot terase lapar bangat!!!!
grrrrrr!!!!
bgon dan mam
pas tu " dating " ngan b
~teeheeee
slot nie lar yg paling aku suke!!!!
he3!!
* sambil dgr lagu tilu

*********************
tenang sungguh hari berlalu
hening malam menyeksa ku
bila bersendirian hati jadi pilu
kau pergi aku yang hilang
sedikit pown hidup x tenang
n blablablabla

*******************
sesi melepaskan windu!!!
huk3!
seperti biase dier ttp
da dandy man 4 me!
terlalu sabar
melayan aku
yg emosi terlebeh2
skang nie..huk3!
lately nie dier xmrah aku pon!!!
biler aku dlam keadaan mcm nie
means xlarh gadoh2!!!
but he try to help me!!!
slalu bg advise2 yg membangunla!!!wah2!
means..berkesan lar!!!
tp biler dier bg advise aku ckp " b nie x phm yyg lar "
he3!!!!!!
ntahlar sbb aku xley trime ag kowt
sowi2 b! c(:
then esok nyer..biler bangon dari tidow
baru lar aku
bace balik semue mcg2 tu
then
if berkesan * boley plak mcm tu..joke2!
he3!

S.e.L.E.p.A.s I.t.U

baru lar
my self n my mind start thinking2!
then barularh lahirnyer senyuman di pagi hari
semangat yang membara2! *wink2!
dan berkata di dalam hati

* aku ingin menjadi seorang yang bahagia dan membahagiakan

sambil terbayang muke nyer yang tembam!!
now nmpak mcm dah xtembam ag!!!
he3!
sowi bg sape2 yg meluat!!!! huk3!
sowi to that person!!!!
but a very toce2!
to him
lurve2!
he really become a truly man
and a good feature husband 4 me!!
amieeen!!!

* sese thanx and always mish n lurve u lorh!



mood : sedang berangan2!
a walk to remember


2 comments: