looking for something?

Tuesday, February 08, 2011

finish!


seseluvumie

berakhirlah sudah satu kenangan yg paling manis untuk aku setakat 2011 nie!selain dari dpt ang pau!keh3!
sedehnyer rase biler semue sudah berakhir
td after kuar amek angin n mam dlm kol 11 b pown berciap dan beransur pulang!
keluar sudah permata puteh ku!huk3!
dulu maser yg ada di sia2kan saje! tp skang masa bersama dia tu amatlah singkat dan berharge untuk diri aku..setiap saat dia mencipta dan memberi kenangan baru untuk aku!dia nak semue sweet memories teman aku kat sini..sebagai ubt untuk hilangkan tenshion2 kerja dan antibiotik untuk melawan segala dugaan selain dari menadah tangan pada tuhan yg esa....
tapi
setiap yang manis tu pasti akan berakhir dan akan menjadi kenangan!
owh honeymoon kali nie amat bermakna dan menggembirekan aku!
tapi esok dah mule kerja balik!bushan lorh!kah3!
boley x...nak putar maser balik!
dia lelaki yg terbaik dan sempurna untuk aku!
aku nak jage die dan relationship nie sebaik mungkin!
insyAllah!
aku bukan lagi umie yg dulu
aku skang dah sorang2 without my lovely bf!
so semue baru disini
aku pon perlu kuatkan hati
n jgn putus asa!

hurm thank to sis zura!my sporting housemate!

i love u so much!

ilysm!

No comments:

Post a Comment