looking for something?

Tuesday, November 08, 2011

ngarot-ngarot

hurm hari nie aku kerja sampai malam lagi'
sangat penat lorh'tp nak buat mcm mane and seperti biase aku rase amat boring sampai pk hari nie nak buat half day
huhu'
tp x nak lorh sbb pg tadi der training
so class dari pukol 9.00 sampai pukol 10.30 pg
kejap jer sbb nti smbong lagi
hurm' x tau nape asyik nak homesick jer
tp hari raya aidil adha yg lps bagi aku memories tu sgt berharga
tq untuk sape2 yang terlibat didalam memories tu
haha'
hurm bulan depan dah school holiday,so lg ler bussy tp nsb baek ader kak shuhada..
tq kak!
hurm x tau nape aku still nak ulang ayat yang same
" aku sangat bosan lerh"
''SANGAT "
tp what to do
hidup mesti diteruskan
xde per yang menarik pon so far
tp aku sangat bosan
x tau r nape????
rase nak buat semue bende jer??
arghhh!!!!!

and sekarng nie tengah tunggu b jempot kat office
dier pg buat kerja amal kejap

rase nak marah, sebab hari-hari kne kerja 12 jam!
tp free
haha'

hurm nak marah tp kne pk jgk,shian tgk dier semue pihak kene jge
dgn family lagi dier nak pk,life dier lagi,"kakak' dier lagi and macam-macam lg
so en. marah sila duduk diam-diam dalam hati k
jgn kuar jumpe b
shian dier
x tau lg per nak ngarot
tp so far sy masih lg dalam  mood

" BORED"

sometime aku bored sbb kne berdepan dengan pendidik tp attitude yang x mcm pendidik
sangat terkejot
sangat x sgke sbb dalam life aku nie,aku anggap
para pendidik nie sgt mulie
tp sekarang baru aku
sebaliknyer
huh!
tp x semu mcm tu
sbb sekarang musim cuti sekolah
so bnyak larh student trip


tp alhamdullillah aku bersyukur di atas segala rezeki yang Kau beri pada ku
aku insan yang lemah selalu ingkar pada suruhan mu Ya Allah
tujukkan larh aku jalan yang ko redhai
murah dan permudahkan segala urusan dan rezeki ku

amin

**********************
terasa diri nie sangat hina

**********************



3 comments: