looking for something?

Saturday, December 03, 2011

ape yg jd smalam

ok smalam aku ngan my dear b pg shoping barang2 sket lar
then biler dah settle and dah penat giler x tau nak makan aper
b kate nak makan poridge.. ok lar aku pon siap-siap kan barang nak masak larh
ok ngah potong-potong bawang,tbe bukak sinki air x der
then aku pon call housemate aku tnye nape air x der
ok lpas tu dier pon crite larh td housemate aku yg lg sorang tu der ngadu2 kat dier pasal aku
s*** punyer betine, aku x mint langsung nk crite pasal dier,event xder mase pon ngumpat2 bnde buruk pasal dier
aku pon sangat marah sampai kluar air mate sdbb sgt regret ade kwn mcm tu suke jge hal org
ntah larh
aku trust dier n x pnh amek tau pasal dier pon,lntk ko larh nk buat as long as ko bahagie n hidup dgn safe
tup2!
dier melodi kan hal aku
mmg sgt geram dengan semue orang
kiter kan dah besar beb! so buat jer hal masing-masing
kiter carik rezeki yg halal  dan cube happykan diri sendri
if diri sendri x happy tolong jgn jeles dgn kebahagian orang laen
please yer

nak pandang muke dier pon geram!

i wish to spry her eyes with "air chili"

melampaukan, tapi kali nie aku sgt geram,shian b jugak sorry ea b

ntah lar

geram

g.e.r.a.m

" kuatkan iman ku Ya Allah "
" dari Mu aku datang kepada Mu juga aku kembali "

No comments:

Post a Comment