looking for something?

Saturday, December 31, 2011

happy new year

hellow!
hi, hari nie hari terakhir bagi tahun 2011,bye 2011 n x mungkin jumpe u lg :P. banyak memories x manis n banyak memories yang manis. like masam-masam manis ha3!. rase macam kejap jerk dah nak masuk 2012, macam mimpi n yang paling x boleh terime  i getting old!LOL! ha3! act x bersedia lagi nak celeb tahun baru nie, x bersedia nak sambut kedatangannyer!hurm i hope everything will be ok, sbb aku dalam keadaan give up, so no spirit to plan a new life'but mane boleh macam tu kan biler dah new year yang lame biarkan lame yang baru kiter try jage n "hidupkan"dier!wah2' pandai nyer cakap. Biler tgk dekat FB semue status azam baru, ada yg x masuk new year lg tp dah tercapai.Ha! macam mane tu. Rezeki dierorgkan. Alhamdulillah. Act aku x plan pon lagi ape azam baru aku'tinggal bape jam jerk lagi nak new year. tahun nie sambut new year dgn serbe sederhana,syukur atas rezeki yang ada'bak kate Hot FM "sambutlah dengan serbe sederhana,anda mampu mengubahnya". mule2 ingat owh aku countdown sesorang kowt malam nie' suddenly sebenarnyer tidak! thank my handsome! luv u :)

to mama & abah :
saya akan jadi anak yang lebih baik.

to all my frenz :
saya akan cube mengembirakan u alls semue :)

to my  colleagues :
i try my best for my career

and a very special to my handsome :
i try to be a best and the best for our life, i wish u all da best for 2012.

to my self :
secret! :P


i think semue semue orang pon ade azam yang macam nie kan! :)
BTW happy new year and all da best.

No comments:

Post a Comment