looking for something?

Friday, July 16, 2010

:: 3 situation.pelbagai rasa ::


:: 1 situation ::
I have failed and lost?
adakah ianya satu berita gembira?
:: 2 situation ::
share segala masalah n aper yang ade di dalam hati dengan b
dier dengar dengan penoh sabar n beri nasehat yang sangat berguna
" do something umie "
" u must try,sampai biler nax mcm nie "
" pedulikan aper orang nax ckap "
" u have ur own life dear "
aku diam dan berfikir..aku x tau salah saper..diri aku atau ????
atau aku yang suke membesar2kan masalah???
atau aku yang -
emosi x stabil lar..so mcm2lar yang aku rase..he3 :)
ntahlar aku pown x tau n keliru..
setiap orang nax kan keselesaan dlm hidop mereka..
coz dari situ datangnyer semua bender2 yang positif
( kejayaaan,kemenangan,kebahagiaan dll )
tired with all da drama aku mau life yang happy :) he3
(if bolehlar)
kiterwank talk-talk hal nie sampai png2 pale.. he3
( sambil minom mylo ais,teh o ais n roti telo ~ simple dner sesuai dgan emosi yang kureng besh nie )
aku tau dier sentiase nax yang terbaik untuk aku n nax aku selalu senyum :)
thanx b,i lurve u from da bottom of my heart!
:: 3 situation ::
( atas katel with my sheep )
still lagi berpk2
xtau ngah pk aper
still blur
maseh terpk2 aper yang b ckp td..
semuanya betul n make me still thinking2..
n buat aku tersedar balik yang
" my life is like rainbow "
so wake up!!!!!!
n make it easy :)
yup2! ngerti sudah!
for my b
thanx b! tahanx b ! thanx b !
heve spirit 4 da next-next day ( hopefully dear )
mwahhhhhhh!!!!!!!! ops! ( sowi bg sesiape yang meluat)
ha3 :)

No comments:

Post a Comment