looking for something?

Friday, July 16, 2010

.coretan sebelum pulang.

yeay aku mau pulang sebentar lag jumpe family tersayang!
wah dah rindu bangat neh
balik nti mau mam derian kat mah mak!fresh dari dusun ag!
ha3!
nyum2!
dah lamer x jmpe mama..
rase mcm banyak jer bnder nax gosip2 n story mories nie
mama kater dier der something mau bg tau aku
hurm
per eakh???
kdng2 dier sajer cakap mcm tu..nax bg aku jeles
ader lar tu bnder baru dier beli!
he3!
hurm cadar yang nnk bwat tok raye pon dah siap!
handmade ag!
x sabar nax tgk!
msti chantek snagt!
tq nnk!he3 ( walaupon dier x bce blog aku nie )
jap g b4 alek nax settlekan semua kijer dulu
hurm mau bayar bill
mau beli baju mama
mau beli something tok b! ( dlm perancangan )
ha3!
mau bayar hutang pada " ALONG "
Ha3!
oneng alo eden!
wet2!ko amat berharge!
ha3
n mau beli something tok adik n my family
(rase macm nax belikan dierwank big apple jer)
nyum2!
b nie lmbt angat
sempat gak aku ngomel2 kat kat sini ag
hurm mau tido pewot aket (p**d lar)
ok2 mau pack barang
hope perjalanan kami selamat sampai
if aper2 terjadi aku mntak maaf pada semua orang if aku der skit kan hati mereka-mereka!
sowi from me!
k lar bye!
mau pulanggggggggggg!

No comments:

Post a Comment