looking for something?

Wednesday, November 10, 2010

hilang sudah mood bahagie

aku ker yang salah..naper dah nax habes stady nie..masalah nie plak yang jd..ntah lar aku pon x tau..bushan nyer lar mcm nie... rase nax cpat jer balk rmah..tp der muet plak..if aku salah, pd insan berkenaan aku mntak maaf..aku xder niat nax rosakkan o msok cmpor hal hubungan korang..im so soryy my dear.. :(..sory..sory..sory.. ( mood : keliru + sedih ) tp bg insan yang memakse aku untuk memintak maaf..hurm no comment ... if u think u right..go on!go on!go on!hu3! always talk about agama..nasehat2 kan orang..but kamu buat ker per yg kamu suruh orang buat tu..biler ckp tu mcm kamu xpnh wat salah jer kan..hu3!nasehat x salah tp..ntahlar..ok2!asyik nax peras ugot orang..x rase ker diri kamu tu dah mcm bdak2 wahai teman yang sangt aku hormati ! xper aku trime nasehat kamu tu..thanx k.. pd teman yng mgkin aku telah kecilkan hatinyer..sesungguhnyer aku syg kmu sgt! u r not a stupid frenz 4 me..u r da great frenz 4 me..ntah lar..aku pon binggung..pd b yang dah terlibat secara tidak langsong dalm masalah nie..aku mntk maaf..n terime kaseh juge sbb maseh sudi be by my side..walaupon dlm keadaan yng mcm nie..tersepit diantare love n frienship..thanx b..pa kamu tlg jgn libtkan b sy dlm hal nie..i will kick u if u hurt my b!!!!!! pd tmn yng sudi berkonsi masalah dgn aku..terime kaseh tau..

p/s : len kali biler nax tulis status kat fb hati2!mmg x tuju kat saper2..tp biler ader insan yang terasa..kamu akan dipakse untuk meminta maaf keatas diri nyer..ha3!tp sape mkn cili tersa pds nyer kan
( mood : geram )
p/s : sory if dalam entry nie aku terkasa bhase n ader jgk yang terasa..geram yang sgt2!sowi k
(mood : shedeh )

No comments:

Post a Comment