looking for something?

Friday, February 25, 2011

im bored of being bored

alor kebushanan lorh
xtau makin lame aku mkn bushan plak
myb dsbbkan persekitaran sekeliling kowt
kah3!
xder spirit nie kot!
kah3!
klu dulu campus life kan b as my spirit
so rajen bebeno ler aku nie nak pg kew class
now!
kah3!
.
.
owh sese
.
.
owh sese
.
.
owh sese
.
.
owh sese
.
.
owh sese really mish u
so far sese kate dier sonok kirja d c2
Alhamdulillah
~good luck to him
smalam aku g settlekan masalah aku yg lagi smalam nyer x settle2 lg2!
means prob hari rabu lar~kah3!
hari rabu hari tu aku buat kirja lebeh mase
masok 645am until 700pm
.
.
tp away kjp
g wat act mbb
but
PENDING!
.
.
.
tp smalam aku away lg g wat act mybank
.
.
menyambung proses
yg pending tu
.
.
sbb nk gaji lorh
xnak dpt in check~sgt leceh!
tp d sebbkan terlambat
bln ni still dpt by check!huk2!
.
.
smalam jugak mcm2 bndew jd
semue orang tension
.
.
sis bell dgn problemnyer~love breakdown : x mo shedeh2!
sis zura dgn personal prob nyer~b strong k : kiss (keep it sweet n simple k)
.
.
aku dgn perasaan berat hati ku yg smkin mlas dan busan!kah3!
ntah xtau naper
keadaan sekeliling yg mkn membushankan!!!!!
betol x tipu!!
kah3!
x bley nak hadap dah der!!!!!
ha3!
(klu b dgr aku ckp mcm nie msti dier ckp ~ngade2 lar ko nie yunk
kah3!~uweekk)
.
.
tp aku cube untuk mnjadi yg terbaek dan ekhlas in all what i do
im not in campuss life !!!!!!!
now im already move my step to working world
so
.
.
.
.
kne larh lg metured ~ angan2!
.
.
.
keep + thingking
to fight
all will happen
.
.
.
ntah lar
myb ak
skang dlm kemalasan dan kebushanan kot
asyik larh nak BUSHANKAN!!!!
haishhh!!!!
.
.
xxxxxxxx tauuuuuu
.
.
xper2 if ader
rezeki staff baru masok
ha msti lg bessshhhh
wehooo
.
.
.
ok lar
to my mum n family : homesick ~cam bdak2 kan
to sis zura : b strong ~kiss
to sis bell : smile
to "kakak nina" : jgn mau lbh2 k ~ i still can accept what u do! but beware k!ha3!tp klu wa dah x thn nti!
lu phm2 lar yer..sendiri mau ingat~lu tu over sgt dah tau!mkn hari mkn melampau!
.
.
n
.
 to my dear hubby
i mish n lurve u
lurve u k!
lurve u k!
lurve u k!
.
.
i mish all my memories~ ALL K!
ALL!
ALL!
.
.
seseluvumie
.
.
mau smbg kje ader golfer tunggu
.
.
tp kan skang aku mcm blur2 r..tp aku x tau per yg aku pk sbnr nyer!
.
Ya Allah permudahkan lar segala urusan dan perjalanan hamba mu ini
.
.
dan semue org2 yg aku syg
.
.
ameen


...booorrreeddd ...

************************

b syg rindu b sgt2!

****************************

No comments:

Post a Comment