looking for something?

Monday, February 21, 2011

period pain


pada kaum adam mesti x tau aper itu period painkan???
kaum hawa??
ha tipu x tau!!!
.
.
.
..ring..ring..ring..
(mama calling)
.
.
mama : kakak jap g turun seremban ea..mama tunggu kat petronas seremban..
kakak : ok ma :(
huh!!!
sebenarnyer mama kol sbb soh amex roadtaxs kete aku yg due date nyer esok!
mama ngan abah baru balik dari honeymoon n smalam g antar nnk plak kat mlake
pastu hari nie nak nek kl jumpe aku
agak malas dan penat bg nyer
hari nie plak
perut aku memcucuk2!seram sejuk dah badan nie
x tau larat drive ker x?
PERIOD PAIN!
tolong2! ihave work to do
tolong legekan kesakitan ku!
hurm dulu if kat rumah sewa maser stady  mesti aku dah ulang alek kuar toilet!
kat rmah plak mama bg panadol n satu pad nie sesuai tok women who had a period illness!


(nie lar pad tu)
bekesan tau!
bley jgk if nax gune panadol nie tp aku x biase


(nice pink kan)
.
.
.
ouch!
nak tdow
mate x bley pejam plak
sakit sangat + bedebar nak tunggu b balik
.......
td aku bace ader lar satu blog nie
ader lar terbaca cara to solve period paint nie
tp semue tradisonal
lagi2 aku kat rumah bujang nie
xder lorh bnder tu
.
.
perot please
(perot nie bley dgr ker kiter ckp per ea)
.
.
.
..sakit nyer..


MALASNYER NAK DRIVE
.
.
x larat lorh
bg sesiape yg mmg
period illness
mesti dierwank pham mcm maner saket nyer kan!
yer hakikat nyer skang saya sangat2 malas dan x larat nak drive
tolong2!
walaupon tekan mnyak jerk!
but i nie bukan "car lover"
i suke jd PASSENGER jerk!
....
hurm
....

No comments:

Post a Comment