looking for something?

Sunday, February 20, 2011

larut malam

.
.
.
.
.
.

hari dah semakin larut malam
tp aku maseh x pjmkan mate
semueorg dah tido
b pon dah tido
sis n her cousin pon dah tido (my housemate)
.
.
ape yg aku pk
.
.
ape yg aku cari
.
.
apa yg aku nak
.
.
xder jawapan lagi!

termenug bkn boleh bntu ape2!
.
.
esok kje..tapi aku x tidow2 lg..haish!baju x ion lg..esok lmbt lg!hah!!!
kan dah ssh!!
lg2 esok aku plak ditugas jd alarm b!
sbb dier harus menemani keluarge ku
ke melake
atas urusan 
penting!
tp
mate x bley pjm
.
.
apa yg harus dibuat nie sebnrnyer
gile klu lme2 cam nie tau
.
.
on monday
b dah mule kan job nyer
hurm
semoge tuhan permudahkan segala urusan dan perjalanan hidup nyer
dan murahkan larh segala rezekinyer
.
.
owh dunie!

mate harus ku pjm!
nti kat office kmpem ngantoks!

miss mama,abh,adek,acik,angah,mak,ayah
n
sese
....................
termenung
...................

keep smiling

..................




2 comments: