looking for something?

Friday, February 18, 2011

finally


(pic : paradoks hati)


serabot nyer kepala 

tensi sangat

shedeh pon ader

tapi

apa

boleh

aku buat

nie lar keputusan aku


" IM STAY HERE "


***************langkah diteruskan ****************



***********************************

setelah serabot kepala berpk
akhir nya satu kata putus di temui!
tapi
ntahlar
xper mungkin kali ni kata hatiku tidak memihak pada ku
mungkin dis time my turn to be understanding
MYB
hopefully aku x mnyesal dgn kptsan yg aku amek nie
aku yg sekarang adalah pembawa "impian" perenst ku!
myb 
aku????
no!
this time is ur mum turn??
mungkin kali ini aku perlu mengalah
mungkin ader hikmah disebalik keputusan mama
things happen 4 a reason kan!
so no more regret!
naluri ibu tukan always betul
tp naper
aku mcm shedeh jer lagi nie
shedeh sbb
my dream nak memulekan hidup di melacca!
owh!!!!
he3!
ntah lar yer
bialah maser yg tentukan segala2 nyer
mungkin apa yg berlaku nie ader hkmah di sebaliknyer
huhu!
(talk to my self)
sese ilysm!
kje2 bek2
tau!
ur dreamkan mau kje di resort
nti if jumpe shah rukh khan  (betol ker aku eje nie) tdo c2 lg
mntak kan otograp tok syg skali ea!

shedeh nyer

dah2 xmo shedeh lg
mcm bdak2 dak
keep smile!

hopefully semue akan ok
hurm dah2 jgn shedeh lagi k!
( talk to my self )



3 comments: