looking for something?

Thursday, February 17, 2011

ya Allah berikanlah aku petunjuk

keje masok kol 11 nak ke tempat keje tu ader lar amek mase dlm 15 mnt klu x jem
tp
boley lg update2 blog lagi!
he3!
ntah lar tido pon x lene
smalam bnyak giler aku mkn!bnyak yg sgt2!sebab tensi yg sngt2!
ntah lar aku keliru n x tau kat sape aku patot cerita  n yg boley bg advise n suggestion what must i do
so aku pon jd sebe xkne
sehingga semalam boley dikata menjadi
"HARI YG KURANG BERNASIB"
untuk aku
aku dah dpt kje kat mlake!yeay!
dgn b lagi!
lelaki yg aku syg!
but its not the point!
the point is aku mau pergi dari sini
jiwa aku bukan kat sini
:(
thank Allah diatas rezeki dan peluang yg ko beri pada hamba mu yg sentiasa
melukakan hati  Mu ya Allah!
alhamdulillah!
tp aku mmg rase mcm mau pg jerk dari 
IOI Resort Golf Course Berhad nie!
ntah lar
ader lar sbb2 tertentu!
tp mama plak x kasi
hurm..mama pk len aku plak yg merasa nyer!
ntah x tau lar
nti klu buat bnde yg ibu x restui nie 
kan x elok
aku x tau mana yg terbaek
ya Allah bantulah aku agar aku membuat pilahan yg tepat dan baek untuk diri aku
keliru nyer hamba mu ini Ya Allah!
bantu dan tunjukkan larh aku Ya Allah
sebelum segala2 nya Terlambat!

hurm bantulah aku!
ntah lar
aku x tau!
aku x tau!
aku x tau!
mama restuilarh kakak!
phm lar keadaan kakak!
b aper patot syg buat nie!
mak aper patot kakak buat nie!


1 comment:

  1. yunk..dpt sme2 ngn sese eyh?
    ko try la pjuk mama ko..
    explain bbtol keadaan ko kt sne...
    mayb t mama ko leyh ubah fikiran ker..
    ap2 pown owez pray 4 u (^__^)

    ReplyDelete