looking for something?

Sunday, April 10, 2011

who care??

now im lost!
who care bout me???!!!??
just me n my self in my life!!
myb i must try to silent n learn to keep in my heart only!
its da best way!!
now my tears be my besfriend!!
(*___*") #shedeh sbb bersyukur dgn apa yg terjadi!!
i just smile n crying if feel my self not strong anymore!!
im crying b'couse im so happy with who am i now!!
tiada siape boley tlg kiter melainkan diri kiter sendiri!even orang yang you all sayang skali pon!!they cant to help you just YOUR SELF CAN HELP YOUR SELF only!
once you move!dont look back!
dugaan yg memerlukan senyuman!
but nevermind i must strong n keep try n try n try to void all of dis!!
~theres the sun after rain!
do not bothering people araoud you with ur problem!
jangan rosakkan hari2 bahgie yg mereka baru kecapi!
mereke juga punyer their own life,problem n work to think n do!!
dont assume they smile n respon to you, they like to hear you sotrymories!!!!!!!!!
owh no!!!
jgn jd pemusnah n sellfish
ha3!
aper pon terjadi hidup mesti diteruskan!!
hadapilah dengan tenang dan sabar!!
tuhan hanye mnguji hambanya yang kuat!!


for my love
ialwaysprayforyourhappinessandsuccess
~loveyoumorethanyouloveme~

3 comments:

  1. hey awak. chill ok. dugaan utk kte lbey matang bg menenpuh alam kedewasaan :)
    *related x? hehehe

    ReplyDelete
  2. hye dear..
    hadapi semua dengan senyuman..
    kamu sorg yg tabah..
    mesti ad yang terbail tuk kamu nanti..

    =)..

    ReplyDelete